تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

توضیحی درباره خبر تخریب یک روستا با مالکیت بنیاد مستضعفان

فرماندار اهواز با اشاره به طرح موضوع تخریب منازل یک روستا که اراضی آن در مالکیت بنیاد مستضعفان قرار دارد، گفت: در این مورد دادستان ورود کرده تا تصرف غیرقانونی به جز منازل مسکونی در این منطقه را قدغن کنند.

کد خبر: ۶۹۳۷۰
۱۱:۴۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
توضیحی درباره خبر تخریب یک روستا با مالکیت بنیاد مستضعفان
 
دیدارنیوز - جمال عالمی‌نیسی با اشاره به خبرهای منتشرشده در خصوص دریافت حکم تخریب روستای "ابوالفضل" واقع در حد فاصل شهرک زردشت و کیانشهر اهواز توسط بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: روستایی به نام ابوالفضل در ساختار تقسیمات کشوری شهرستان اهواز جایگاهی ندارد. این منطقه، یک سکونتگاه غیررسمی است که توسط عده‌ای فرصت‌طلب زمین‌ها خرید و فروش شده و با استفاده از خلاءهای قانونی، در آن ساخت و ساز غیرقانونی انجام شده است.

فرماندار اهواز افزود: قرار شده است که مقام قضایی در خصوص تصرفات غیرقانونی زمین‌هایی که متعلق به بنیاد مستضعفان است، ورود کند. در این مورد نیز دادستان ورود کرده تا تصرف غیرقانونی به جز منازل مسکونی در این منطقه را قدغن کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: قصد تخریب هیچ روستایی را نداریم و خبر تخریب منازل مسکونی این روستا کذب محض است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی