تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

ترامپ، کنوانسیون ملی دموکرات‌ها را "تیره و تارترین" در تاریخ خواند

پس از آنکه نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا رئیس جمهور این کشور را به ایجاد تفرقه و دودستگی در آمریکا و سوق دادن ملت به طرف تاریکی متهم کرد، رئیس جمهور آمریکا کنوانسیون ملی دموکرات‌ها را به عنوان "تاریک‌ترین" و "تیره و تارترین" کنوانسیون در تاریخ به تصویر کشید.

کد خبر: ۶۹۳۵۶
۱۱:۰۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
ترامپ، کنوانسیون ملی دموکرات‌ها را
 
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی برای اعضای یک گروه محافظه‌کار در آرلینگتون گفت: دموکرات‌ها طی هفته گذشته تاریک‌ترین، خشمگین‌ترین و تیره و تارترین کنوانسیون در تاریخ آمریکا را برگزار کردند.

وی دموکرات‌ها را به حمله به آمریکا به عنوان یک کشور نژادپرست و وحشتناک که باید از گرو درآورده شود، متهم کرد.

ترامپ به طور خاص به بایدن به خاطر وعده‌هایش برای کمک به آمریکا برای غلبه بر "فصل تاریکی" تحت رهبری ترامپ حمله کرد. وی گفت: بایدن و دیگر دموکرات‌ها نقاط روشن همچون نشانه‌های بهبود اقتصادی در بحبوحه پاندمی کرونا و پیشرفت‌های حاصل شده در ساخت واکسنی برای کووید ۱۹ را نادیده گرفته‌اند.

ترامپ با اشاره به قدرت اقتصاد آمریکا پیش از پاندمی کرونا گفت: جو بایدن ظالمانه "فصل تاریکی آمریکا" را اعلام کرد و آنچه را ما تا پیش از پاندمی کرونا به دست آورده بودیم، نادیده گرفت. و اکنون ما دوباره همین کار را انجام می‌دهیم. این موفق‌ترین دوره در تاریخ کشورما از لحاظ تمامی استانداردهاست.

وی ضمن تاکید بر بهبود شرایط اقتصادی و ادعای این که دموکرات‌ها احتمالا ازا این بابت خوشحال نیستند، مدعی شد: دموکرات‌ها می‌خواهند آمریکا و شهروندانش را تنبیه ‌کنند به جای آنکه آنها را تعالی بخشند و جایگاه آنها را بالاتر ببرند.    

ترامپ این اظهارات را در شورای نشست سیاست ملی ۲۰۲۰ مطرح کرد. این سخنرانی بیانگر نخستین حضور علنی ترامپ از زمان سخنرانی بایدن در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها و قبول نامزدی این حزب در انتخابات نوامبر است.

بایدن در سخنرانی‌اش از ترامپ به عنوان رئیس جمهوری که "عصبانیت"، "ترس" و "تفرقه" را در آمریکا به وجود آورده، انتقاد کرده و متعهد شد تا اگر در انتخابات نوامبر پیروز شود، کشور را متحد کند.  

این اظهارات ترامپ بخشی از حمله هدفمند تیمش به کنوانسیون ملی دموکرات‌هاست.

ترامپ همچنین پرستاران، پزشکان و نخستین پاسخگویان که با پاندمی ویروس کرونا مبارزه کرده‌اند را تحسین کرد و تصویر زیبایی از واکنش دولت خود به کووید ۱۹ ارائه کرد.

وی همچنین از بایدن به خاطر عدم استفاده از سخنرانی‌اش برای صحبت درباره اجرای قانون با چین انتقاد کرد؛ کشوری که ترامپ همزمان با افزایش انتقادات از نحوه مدیریتش در زمینه پاندمی کرونا، تلاش کرده تا آن را مقصر ویروس کرونا جلوه دهد.

ترامپ همچنین مدعی شد که پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر امنیت در شهرهای آمریکا را از بین خواهد برد و باعث یک رکود اقتصادی همانند آنچه در سال ۱۹۲۹ میلادی رخ داد، می‌شود.

وی ضمن متهم کردن دموکرات‌ها به حمایت از یک "ایدئولوژی بیمار" گفت: اگر مخالفان ما قدرت را به دست گیرند، هیچ کس در این کشور امنیت نخواهد داشت و هیچ کس نجات نخواهد یافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی