تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بیش از ۸۰۳ هزار قربانیِ کرونا در جهان تا امروز

شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۳ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۲۱۶ نفر رسیده و مرگ ۸۰۳ هزار و ۲۰۱ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

کد خبر: ۶۹۳۴۴
۱۰:۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
بیش از ۸۰۳ هزار قربانیِ کرونا در جهان تا امروز
 
دیدارنیوز - روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. همچنین بنا بر تازه‌ترین آمارها ۱۵ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۲۵۴ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

در میان شش میلیون و ۶۰۳ هزار و ۷۶۱ مورد ابتلای فعال در سراسر جهان، ۹۹ درصد موارد یعنی شش میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۲۱ نفر وضعیت خفیف داشته‌اند و تنها ۶۱ هزار و ۸۴۰ مورد معادل یک درصد از کل موارد در وضعیت وخیم قرار دارند.
همچنین از ۱۶ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۴۵۵ پرونده مختومه بیماران مبتلا به کرونا، ۱۵ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۲۵۴ نفر معادل ۹۵ درصد از موارد بهبود یافته و ۸۰۳ هزار و ۲۰۱ نفر معادل پنج درصد از موارد جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با بیش از۵.۷ میلیون مبتلا همچنان درصدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار داشته و بیشترین آمار قربانیان و مبتلایان به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر سه کشور آمریکا، برزیل و هند به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم، کشورهایی هستند که بالای دو میلیون مبتلا به کووید-۱۹ را در آمارهای رسمی خود گزارش کرده‌اند.

همچنین پس از ایالات متحده کشورهای برزیل، مکزیک، هند و انگلیس به ترتیب بیشترین شمار قربانیان این بیماری را به خود اختصاص داده‌اند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

 ۱. آمریکا پنج میلیون و ۷۹۶ هزار و ۷۲۷ مبتلا، ۱۷۹ هزار و ۲۰۰ قربانی
 ۲. برزیل سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۴۸۸ مبتلا، ۱۱۳ هزار و ۴۵۴ قربانی
۳. هند دو میلیون و ۹۷۵ هزار و ۷۰۱ مبتلا، ۵۵ هزار و ۹۲۸ قربانی
 ۴. روسیه ۹۴۶ هزار و ۹۷۶ مبتلا،  ۱۶ هزار و ۱۸۹ قربانی
 ۵. آفریقای جنوبی ۶۰۳ هزار و ۳۳۸ مبتلا، ۱۲ هزار و ۸۴۳ قربانی
 ۶. پرو ۵۷۶ هزار و ۶۷ مبتلا، ۲۷ هزار و ۲۴۵ قربانی
 ۷. مکزیک ۵۴۹ هزار و ۷۳۴ مبتلا، ۵۹ هزار و ۶۱۰ قربانی
۸. کلمبیا ۵۲۲ هزار و ۱۳۸ مبتلا، ۱۶ هزار و ۵۶۸ قربانی
۹. اسپانیا ۴۰۷ هزار و ۸۷۹ مبتلا، ۲۸ هزار و ۸۳۸ قربانی
۱۰. شیلی ۳۹۳ هزار و ۷۶۹ مبتلا، ۱۰ هزار و ۷۲۳ قربانی

پس از آن ایران با ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ مبتلا و ۲۰ هزار و ۳۷۶ قربانی کرونا در رتبه یازدهم کشورهای درگیرِ این بیماری قرار گرفته است.

سپس کشورهای آرژانتین با ۳۲۹ هزار و ۴۳ مبتلا، انگلیس با ۳۲۳ هزار و ۳۱۳ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۰۵ هزار و ۱۸۶ مبتلا، پاکستان با ۲۹۱ هزار و ۵۸۸ مبتلا، بنگلادش با ۲۹۰ هزار و ۳۶۰ مبتلا، ایتالیا با ۲۵۷ هزار و ۶۵ مبتلا، ترکیه با ۲۵۵ هزار و ۷۲۳ مبتلا، فرانسه با ۲۳۴ هزار و ۴۰۰ مبتلا، آلمان با ۲۳۳ هزار و ۲۱ مبتلا، عراق با ۱۹۷ هزار و ۸۵ مبتلا، فیلیپین با ۱۸۲ هزار و ۳۶۵ مبتلا، اندونزی با ۱۴۹ هزار و ۴۰۸ مبتلا، کانادا با ۱۲۴ هزار و ۳۷۲ مبتلا، قطر با ۱۱۶ هزار و ۴۸۱، بولیوی با ۱۰۷ هزار و ۴۳۵ مبتلا، اکوادور با ۱۰۶ هزار و ۴۸۱ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۴ هزار و ۳۱۳ مبتلا، سرزمین های اشغالی با ۱۰۰ هزار ۷۱۶ مبتلا و اوکراین با ۱۰۰ هزار و ۶۴۳ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی