تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را به آمریکا و اسرائیل تحمیل کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

وزیر نفت درباره طرح گشایش اقتصادی توضیح می‌دهد

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است وزیر نفت با حضور در جلسه این کمیسیون درباره طرح گشایش اقتصادی دولت توضیحاتی را ارائه کند.

کد خبر: ۶۸۴۹۵
۱۷:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
وزیر نفت درباره طرح گشایش اقتصادی توضیح می‌دهد
 
دیدارنیوز - محمد خدابخشی اظهار کرد: ما از آقای زنگنه دعوت کردیم تا هفته آینده با حضور در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با فروش نفت و طرح گشایش اقتصادی که در شورای هماهنگی سران قوا مطرح است توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.

وی ادامه داد: برخی همکاران ما ناراحت هستند که برخی پیشنهادات به جای مجلس شورای اسلامی در شورای هماهنگی سران قوا مطرح می‌شود به هر حال اگر طرحی به نفع مردم باشد و واقعا گشایش ایجاد کند، مجلس شورای اسلامی با آن همراهی خواهد کرد.

خدابخشی اظهار کرد: در همین راستا ما از وزیر نفت خواستیم در رابطه با این موضوعات توضیح دهند و بگویند برنامه‌ ایشان چیست و چرا بورس انرژی را تاکنون فعال نکرده است؟ این موضوع الان مطرح می‌شود و رییس جمهور از آن به عنوان گشایش اقتصادی یاد می‌کند. سوال اصلی این است که این کار چرا تا حالا انجام نشده است؟

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: اینها سوالات و ابهاماتی است که ما از وزیر نفت خواسته‌ایم که با حضور در جلسه کمیسیون در رابطه با آن توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی