تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مجمع تشخیص مصلحت به فتاح: در حرف‌هایتان دقت کنید

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان بیانیه ای صادر کرد و به این اتهامات پاسخ داد.

کد خبر: ۶۸۲۰۸
۲۱:۳۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مجمع تشخیص مصلحت به فتاح: در حرف‌هایتان دقت کنید
 
دیدارنیوز- روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی اظهارات پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در برنامۀ گفتگوی زنده شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، توضیحاتی به این شرح منتشر کرد:

۱- تا زمان فوت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی، ساختمان کاخ مرمر بعنوان دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بهره برداری قرار می گرفت، پس از آن براساس تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز امور مجمع(سازمانی و ساختمانی) به درخواست دبیر مجمع و موافقت معظم له مبنی بر انتقال مجمع به ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، در مرداد ماه ۱۳۹۷ و در زمان ریاست مرحوم آیت ا... هاشمی شاهرودی بر مجمع، ساختمان کاخ مرمر تحویل ریاست وقت بنیاد مستضعفان، جناب آقای مهندس سعیدی کیا گردید.

۲- علاوه بر ساختمان کاخ مرمر، دو ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک که توسط جناب آقای دکتر روحانی و سپس جناب آقای دکتر ولایتی مدیریت میشد نیز در مرداد ماه ۱۳۹۷ به ریاست وقت بنیاد، جناب آقای مهندس سعیدی کیا تحویل شد.

۳- پس از تحویل ساختمان های فوق الذکر به بنیاد مستضعفان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیچگونه بهره برداری از ساختمان های مذکور نداشته است.

با عنایت به موارد مذکور، ضمن استقبال از لزوم شفافیت در امور، از مسئولان محترم انتظار میرود در اظهارات خود دقت لازم را معمول دارند تا باعث سوء برداشت مخاطبین نگردد.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی