تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تحقیق و تفحص از خودروسازان کلید خورد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از خودروسازان خبر داد.

کد خبر: ۶۸۱۴۸
۱۲:۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

تحقیق و تفحص از خودروسازان کلید خورد

 

دیدارنیوز - محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: از آنجایی که پیش از آغاز نمایندگی در مجلس، به مردم قول بهبود وضعیت بازار خودرو داده شده بود، طرح تحقیق و تفحص از بازار خودرو با هدف شفاف‌سازی عملکرد خودروسازی‌ها در مجلس یازدهم کلید خورد.

 

بررسی شیوه قیمت‌گذاری و نحوه توزیع خودرو از محورهای طرح تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی

 

نماینده مردم سپیدان در مجلس بررسی شیوه قیمت‌گذاری و نحوه توزیع خودرو را یکی از محورهای طرح تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی برشمرد و افزود: هفته گذشته درخواست تحقیق و تفحص در مجلس ثبت و در معاونت قوانین نیز تایید شده بنابراین به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه امضاهای بسیاری برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی جمع‌آوری شده، اضافه کرد: ایرادها و اشکالاتی در نحوه فعالیت، شیوه توزیع و قیمت گذاری خودروسازی ها وجود دارد که باید شفاف سازی شود.

 

استفاده از  ظرفیت نیروهای جهادی در طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی ها

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی ها از ظرفیت نیروهای جهادی که به دنبال شفاف‌سازی هستند، نیز استفاده می شود، ادامه داد: تأمین مواد اولیه شرکت‌های خودروسازی، قطعات، مونتاژ و ... به شفاف‌سازی نیاز دارد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رفع ابهامات موجود در صنعت خودروسازی منجر به کاهش قیمت چارچرخ‌ها خواهد شد، تصریح کرد: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم در دو مقطع زمانی کوتاه با وجود انتقاد نمایندگان از گرانی خودرو، قیمت خودرو ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافت، که این امر عجیب و غیرقابل قبول است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی