تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قالیباف: اصحاب شریف حوزه رسانه مجاهدان خط مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند

ربیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب شریف حوزۀ خبر و رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می‌کنند و مجاهدان خط مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند.

کد خبر: ۶۸۰۲۵
۲۲:۱۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
قالیباف: اصحاب شریف حوزه رسانه مجاهدان خط مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند
 
دیدارنیوز - محمدباقر قالیباف در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

«امروز به مناسبت روز خبرنگار به منزل مرحوم روح‌الله رجایی، سردبیر فقید روزنامۀ جام جم رفتم و به خانوادۀ گرامی آن مرحوم عرض تسلیت کردم. امثال آقا روح‌الله عزیز و تمامی اصحاب شریف حوزۀ خبر و رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می‌کنند و مجاهدان خطّ مقدم مبارزه با جریان تحریف هستند. امروزه دفاع از حقیقت و جلوگیری از تسلط جریان رسانه‌ای مستکبرین جهان در جعل و تحریف حقیقت، بی‌شک خدمتی مجاهدانه در راه خداوند متعال است.

مرحوم رجایی، فردی محب اهل بیت، اهل قلم، ولایی و پرتلاش بود. او با حضور در بحران‌هایی همچون سیل و همچنین مراسم پرشکوه پیاده‌روی اربعین، ‌بی‌چشمداشت و جهادی کارها را دنبال می‌کرد. ان‌شاء‌الله با بندگان صالح خداوند متعال همنشین شود».


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی