تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلوی بورس، چهاردهم مرداد ۱۳۹۹

شاخص کل بورس در معاملات امروز، چهارداهم مرداد ماه ۱۳۹۹ با اندکی کاهش نسبت به روز قبل به عدد یک میلیون و ۹۹۴ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۶۷۷۰۱
۱۵:۰۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

تابلوی بورس، چهاردهم مرداد ۱۳۹۹

 

دیدارنیوزشاخص کل در معاملات امروز بورس تهران به یک میلیون و ۹۹۴ هزار واحد رسید، ولی شاخص هم‌وزن با رشد همراه بود و به عدد ۵۲۷ هزار و ۴۸۵ واحد رسید.


همچنین شاخص کل فرابورس نیز به ۲۱ هزار و ۷۷ واحد رسیده است. نماد فملی و شپنا و خودرو بیشترین تأثیر منفی را در کاهش شاخص کل داشتند. در طول روز برای نماد‌های فملی و وبصادر به دلیل حجم بالای صف فروش که به ترتیب ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۱۴ و نیم میلیون تقاضای فروش ایجاد شد، بنا بر اعلام مدیریت عملیات بازار بورس تهران معاملات این دو نماد به زمان دیگری موکول شده است.


امروز نماد‌های شستا، فارس، تاپیکو و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بازار داشتند. همچنین نماد‌های وغدیر، فملی، وبصادر، شبندر، وبانک، وپارس و حکشتی جزو نماد‌های پربیننده بازار امروز بودند. نماد‌های دی، ذوب، شگویا، سمگا، مادیرا، کرمان و تبرک نیز از جمله نماد‌های پر بیننده فرابورس بودند.


در بازار امروز نماد‌های اثرگذار در شاخص با صف فروش مواجه شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی