تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دستگیری واردکننده 1060 گوشی همراه مسافری در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیر یک اخلال‌گر اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۶۷۶۸
۱۱:۲۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی الهامی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با جرائم اقتصادی و مخلان اقتصاد کشور، ماموران پلیس آگاهی دزفول با همکاری ماموران نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز شهرستان موفق به شناسایی یک مجرم اقتصادی شدند که با سوءاستفاده از سامانه ثبت سفارش تلفن همراه مسافری اقدام به ثبت و ورود تعداد یک هزار و 60 گوشی کرده بود.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفا متهم شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی این اخلال‌گر اقتصادی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود مبنی بر ثبت تعداد یک هزار و 60 تلفن همراه اعتراف کرد.

الهامی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار 400 میلیارد ریال روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه بیان کرد: در شرایط کنونی ارتکاب این گونه اعمال سودجویانه حرکت در مسیر اهداف دشمن بوده و پلیس بر خود وظیفه می‌داند با اخلال‌گران اقتصادی با قاطعیت برخورد و نسبت به معرفی آنان به مراجع قانونی اقدام کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی