تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ویدئو/ بدحال شدن نماینده تهران در میان کارگران هفت‌تپه

نماینده مردم تهران در مجلس که برای بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه به میان کارگران در شوش آمده بود، بعد از نیم ساعت از شدت گرما بد حال شد.

کد خبر: ۶۷۳۳۲
۱۶:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
به گزارش خبرنگار مهر، سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه صبح امروز وارد استان خوزستان شدند. سید نظام‌الدین موسوی، احمد نادری و علی خضریان سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه صبح امروز وارد استان خوزستان شدند و در میان کارگران هفت تپه حضور یافتند. در این میان احمد نادری نیم ساعت بیشتر نتوانست شرایط آب و هوایی خوزستان که امروز بسیار گرم و مرطوب است را تحمل کند و بد حال شد این در حالی است که این کارگران ۵۰ روز است که در چنین شرایط سخت آب و هوایی در خیابان در حال اعتراض برای دریافت حق و حقوق خود هستند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی