تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش مداحان معروف به سخنان رهبر انقلاب درباره عزادرای‌های ماه محرم

مداحان معروف کشورمان، پس از بیانات رهبر معظم انقلاب، بر پیروی از این رهنمودها و به‌کار بردن توصیه‌ها و معیارهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مراسم سوگواری محرم، تاکید کردند.

کد خبر: ۶۷۲۲۹
۱۹:۳۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
واکنش مداحان معروف به سخنان رهبر انقلاب درباره عزادرای‌های ماه محرم
 
دیدارنیوز - رهبر معظم انقلاب امروز در سخنان خود به مناسبت عید سعید قربان فرمودند: «همه سوگواران حسینی، هیاتها و مداحان موظفند به هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌کند، عمل کنند.»

برخی از مداحان معروف، به این سخنان واکنش نشان دادند که در زیر می‌خوانید:

میثم مطیعی: سلامت مردم بیش از دیگران، برای هیاتی‌ها مهم است. ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا برای محرم هستیم؛ اما یک حرف بزنید، نه که نهاد «آ» صبح یک چیز بگوید، ظهر نهاد «ب» یک چیز، عصر همه خلاف هم!

سیدمجید بنی‌فاطمه: رهبر عزیزتر از جان ما؛ فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است. ما نیز دست اطاعت و ادب بر سینه گذاشته و در جمیع امور گوش به فرمان جنابتان خواهیم بود.

سیدرضا نریمانی: سلامت مردم برای ما خیلی خیلی مهم و واجب است، از طرفی ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، فقط چند نکته باید مدنظر قرار گرفته شود. اولا حتما از متخصصین استفاده شود. ثانیا هرچه زودتر شرایط و پروتکل‌های محرم را اعلام کنید. ثالثا اگر تصمیمی گرفته و اعلام شد، به هیچ عنوان تغییر نکند.

محمدرضا بذری: بیانات امروز حضرت آقا در مورد ‎عزاداری محرم بار دیگر به ما گوشزد کرد که بچه شیعه امام‌ حسینی، باید نماد عقلانیت باشد. هیات‌ها می‌توانند امسال و در شرایط ‎کرونا با ابتکار خود، الگویی جدید برای برگزاری تجمعات در شرایط بحرانی، به جامعه جهانی ارائه کنند.


منبع: نورنیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
میشه یه نفر از آقای نریمانی بپرسه آخه تو چکاره ی مملکتی که برای دولت و بقول خودت ستاد ملی کرونا شرط و شروط میزاری و اولا و ثانیا و ... ردیف می کنی؟
جرا فکر میکنی چون صدات خوبه پس آدم مهمی هستی؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی