تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

سپاهانی‌ها به شایعات پایان دادند؛ اتحاد ارتش زرد علیه حاشیه سازان (عکس)

کادر مدیریت، کادرفنی و بازیکنان سپاهان پیروزی مقابل صنعت نفت را در قابی ویژه جشن گرفتند.

کد خبر: ۶۶۶۰۱
۲۰:۳۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹

سپاهانی‌ها به شایعات پایان دادند؛ اتحاد ارتش زرد علیه حاشیه سازان (عکس)

 

دیدارنیوز ـ سپاهان در سه هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر نتوانست مقابل سایپا، پارس جم و تراکتور نتایج دلخواه را کسب کند و نتایج این ۳ هفته علاوه بر اینکه سپاهان را از کورس قهرمانی عقب انداخت و حتی جایگاه دومی طلایی پوشان را هم تهدید کرد، باعث ایجاد شایعاتی شد و برخی قصد داشتند با استفاده از فضای ملتهب ایجاد شده و نام بردن از گزینه‌هایی برای جانشینی قلعه‌نویی حتی پیش از پایان فصل به این شرایط سخت دامن زده و مشکلات بیشتری برای این تیم به وجود بیاورند.

 

آنچه در روز‌های گذشته عنوان می‌شد حکایت از اختلافات شدید میان قلعه‌نویی و کادر مدیریت و از سوی دیگر میان او و بازیکنانش داشت و اینطور عنوان می‌شد که سپاهان کنونی دیگر آن تیم یک دل و یک دست اوایل فصل نیست، ولی همان زمان هم پیش بینی می‌شد که با یک برد این فضا کمی فروکش کرده و روز‌های آرام طلایی پوشان دوباره از راه برسد.

 

تصاویری که روز گذشته و بعد از دیدار با صنعت نفت از سپاهانی‌ها به ثبت رسید و در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد پیام ویژه‌ای دارد که نشان از همدلی این تیم و عزم جدی آن‌ها برای دیدار‌های حساس آینده دارد و اینطور به نظر می‌رسد برخلاف آنچه ادعا می‌شود حال و روز سپاهان این روز‌ها خوب است.

 

سپاهانی‌ها به شایعات پایان دادند؛ اتحاد ارتش زرد علیه حاشیه سازان (عکس)

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی