تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیدار آدینه ۶: «سورپرایز»؛ سیری چند؟!

کد خبر: ۶۶۵۷۳
۰۸:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹

«سورپرایز»؛ سیری چند؟!

 

دیدارنیوز ـ بهناز جلالی‌پور: آن لحظه شوک و غافلگیر شدن، حتی دیدنش هم جذاب و دوست داشتنی است و خیلی وقت‌ها حسرت برانگیز بوده که چرا ما در این موقعیت قرار نگرفتیم. شاید هم در آن موقعیت بوده‌ایم، اما آن شوک و ضربه اصلی زده نشده و شاید به دلیل رعایت ادب، جیغی از سر شادی کشیده‌ایم؛ یکی از آن لحظه‌هایی بوده که هزار بار دیده‌ایم و شنیده‌ایم. مثلا در را باز کرده‌ای و وارد اتاقی پر از مهمان شده‌ای که در حال دست زدن هستند. تکرار همه لحظه‌های تکراری. اما این روز‌ها که زندگی روزمره و احوالاتش تبدیل به بازار شده، بیزینس «سورپرایز» هم به راه است، به‌خصوص برای آن‌ها که هم پولش را دارند هم شور و شوقی برای آفرینش یک لحظه خاص.


تیم یا گروه سورپرایز در ایران و امارات هم‌زمان فعال هستند و بسته به انتخاب و توان مالی مشتری و البته ذائقه سورپرایز شونده، مدلی را طراحی می‌کنند. البته طراحی‌ها پیشتر انجام شده و یکی را پیشنهاد می‌دهند: «کار ما طراحی سورپرایز و ثبت خاطراه به یادموندی در ایران و امارات است. هزینه سورپرایز‌های ما از ۶ میلیون تومن شروع می‌شوند و هزینه هر سورپرایز بسته به جزییات سورپرایز، مشخص می‌شود؛ جز سورپرایز مختصات عشق که هزینه‌ا‌ش ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومن است.»


سوپرایز‌های گروه در ایران شامل سورپرایز سینما، موسیقی، کیش و مختصات عشق است.


چند سوال و جواب نیاز است، مانند این که چه رابطه‌ای با سورپرایز شونده دارید؟ چند سال است با هم هستید؟ خواننده‌های مورد علاقه‌اش چه کسانی هستند؟ از مورد توجه قرار گرفتن لذت می‌برد؟ مجموع این سوال و جواب که به اصطلاح ارزیابی شخصیت فرد غافلگیرشونده است، در چت با شما رد و بدل و به انتخاب یکی از مدل‌ها ختم می‌شود. جواب‌دهنده که شما نمی‌شناسیدش و صدایش را هم نمی‌شنوید، تجویز می‌کند چه نوع سورپرایزی مناسب است و هزینه‌اش چه‌قدر. این تازه ابتدای ماجرا است که البته حداقل یک ماه قبل از مراسم و روز مورد نظر باید مذاکرات را نهایی کرده باشید. مثلا در مدل «سینما» قرار است شما در یک روز به اصطلاح معمولی، با یار خود راهی سینمایی شوید و روی صندلی‌هایی بنشینید که پیشتر قرار و مدارش را گذاشته‌اید و در معرض دید دوربین هستید. پرده کنار می‌رود و متنی با صدای شما و عکس‌هایی که یادآور خاطرات سال‌های پیشین است، روی پرده ظاهر می‌شود. گفتنی است متن توسط تیم نوشته شده و شما تنها روخوانی می‌کنید. این مرحله شامل یک متن براساس قصه‌هایی است که شما می‌گویید، انتخاب موزیک، ساخت، تولید و تدوین ویدئو سورپرایز، تبدیل فرمت ویدئو سورپرایز به فرمت قابل پخش در سینما، رزرو و اختصاصی کردن سینما برای اجرای سورپرایز و انجام تمام هماهنگی‌های لازم برای اجرای مراسم در روز اجرا توسط تیم اجرایی. مجموعه این کار‌ها هزینه‌ای معادل ۷ میلیون تومان برای شما خواهد داشت. البته اگر قصد داشته باشید از پشت صحنه که شامل روخوانی متن است و لحظه سورپرایز شدن هم فیلم و ویدئویی داشته باشید، برای آن باید دو میلیون تومان جداگانه هزینه کنید. ۶ دقیقه ویدئو که دو هفته بعد از سورپرایز به دستتان می‌رسد.


فردی که جواب‌گوی سوالات است، در ازای هر پیشنهاد که چندان تنوع هم ندارد، ویدئوی یکی از مشتریان را ارسال می‌کند تا ابتدا آن را ببینید و بپسندید و بعد سراغ مراحل بعدتر برود.


اگر مدل سورپرایز برایتان جالب و مورد قبول است، به مراحل بعدی برویم و قرار و مدار‌ها را نهایی کنیم. کار خیلی سختی هم نیست، یک قرارداد الکترونیک رد و بدل می‌شود و شما نصف هزینه را پرداخت می‌کنید و کار روی غلتک می‌افتد.


اما اگر به غافلگیری بزرگ‌تری علاقه دارید، هنوز مدل‌های بیشتری وجود دارد، اما باید سفری هم به امارات داشته باشید. آن‌ها هم شامل سورپرایز مختصات عشق دوبی و کشتی می‌شود. مختصات عشق یک پکیج است از خانه تا هر کجا که شما بخواهید، می‌تواند به یک رستوران ختم شود یا پرواز با هلی‌کوپتر یا لحظه‌ای که در اکواریوم دو غواص تصویری از شما را در قالب یک بنر در دست دارند. این مجموعه، کامل و چشم بسته و بی چک و چانه، ۲۶۰۰ دلار تا ۹۵۰۰ دلار هزینه روی دستتان می‌گذارد. البته این پرداخت دیگر نقدی است.


تیم اصلی در دوبی مستقر است و برای دو نمونه آخر باید مستقیم با آن‌ها تماس گرفت. البته آن‌ها بعد از دوسال مراسم گرفتن در ایران، حالا کارشان را بین‌المللی کرده‌اند.


پیشترها، آدم‌ها عاشق می‌شدند، دل می‌دادند، برای هدیه دادن و خوشحال کردن هم فکر می‌کردند، با دوتا دوست و آشنا مشورت می‌کردند برای ساختن یک روز و لحظه‌ای که خاص باشد، منحصر به فرد باشد، اما این روز‌ها همه چی شده ماشینی و قالبی. سری دوزی. دیگر همه چی در بازار حراج شده است و می‌توان آن را خرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی