تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

دستگیری سه تن از عاملان تیراندازی مجدد به پالایشگاه بهبهان

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب پنجشنبه و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها خبر داد.

کد خبر: ۶۵۸
۰۰:۱۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - هدایت‌الله درخشنده در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت خودروهای حراست پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در حوالی ساعت ۲ بامداد چهارشنبه از سوی دو راکب یک موتورسیکلت پیگیری‌های انتظامی و قضایی برای شناسایی عاملین این تیراندازی آغاز شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته نیز افرادی ناشناس از روگذر شرقی محور اصلی بهبهان - رامهرمز اقدام به تیراندازی هوایی و همچنین تیراندازی به سوی درب ساختمان اداری پالایشگاه کردند که خوشبختانه تلفاتی برجای نگذاشت.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس اضافه کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو حمله طی تحقیقات انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی عاملان دو تیراندازی اخیر به این پالایشگاه، شب گذشته نیروهای انتظامی و امنیتی سه تن از عاملان این تیراندازی‌ها را دستگیر کردند.

درخشنده با بیان اینکه "پروژه پالایشگاه بید بلند خلیج فارس یک ابرپروژه و سرمایه ملی است"، اظهار کرد: این پروژه در صورت تکمیل صددرصدی و تولید، روزانه ۲.۵ میلیارد دلار سودآوری برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی