تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

گزارش تصویری: خسته نمی‌شویم

این روزها با ورود به موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان مبتلایان به این ویروس هستیم.

کد خبر: ۶۵۶۷۳
۱۲:۴۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۹

شاید اگر محدودیت‌های اعمال شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حساسیت مردم نسبت به این ویروس همچون اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ برقرار بود امروز شاهد چنین آماری نبودیم. متاسفانه فشارهای اقتصادی بر مردم باعث شده تا از سطح اعمال محدودیت‌ها کاسته و همچنین این روند طولانی تا حدودی باعث شده تا از حساسیت و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سمت مردم نیز کم رنگ تر شود. به طوریکه با حضور در اماکن عمومی می‌توان به وضوح مشاهده کرد افرادی‌که همچنان با رعایت حداقلی پروتکل‌های بهداشتی تلاش می‌کنند تا خود و هم دیگران را از ابتلا مصون نگهدارند در اقلیت قرار گرفته‌اند. جمعیت اقلیتی که دغدغه سلامتی جمعی را دارند و با وجود گرما، دشواری‌ها و فرسودگی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور متحمل شده‌اند، اما همچنان ماسک می‌زنند و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند. همه به خوبی میدانیم که کشور در مقطعی فاصله بسیار کمی تا شکست کامل این ویروس منحوص داشت اما امروز از طرفی شاهد خستگی و فرسودگی کادر درمان و از طرفی دیگر شاهد بی‌تفاوتی عده‌ای نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه هستیم. مسلما برای اینکه بتوانیم بار دیگر در آستانه پیروزی قرار بگیریم، هر یک باید همچون یک سرباز، در خط مقدم مبارزه باشیم و بدانیم آن لحظه‌ای که از مبارزه خسته شویم، همه شکست خواهیم خورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی