تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ممنوعیت دوباره برای فعالیت برخی صنوف/ تعطیلی کافه‌ها و آرایشگاه‌های زنانه

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از ممنوعیت دوباره فعالیت یکسری صنوف درپی شیوع کرونا خبر داد.

کد خبر: ۶۵۶۶۰
۱۱:۲۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرهنگ نادرمرادی اظهارکرد: برابر مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا یکسری محدودیت‌های جدید برای فعالیت مراکز عمومی و تجمعی اعمال شد که برخی از آن‌ها در حوزه صنوف است.
 
وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای دستورات ستادملی مقابله با کرونا در بخش صنوف برعهده پلیس اماکن است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس از امروز به مدت یک هفته فعالیت تمامی کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و سفره خانه‌ها، چایخانه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی ممنوع است.
 
مرادی افزود: بر این اساس باشگاه‌های بدنسازی، مراکزی ورزشی آبی نیز تعطیل هستند و علاوه بر آن برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی، همایش، سمینار و ... به مدت یک هفته ممنوع است.
 
به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ممنوعیتی در مورد فعالیت پاساژ‌ها وجود ندارد، اما تمامی اماکن ملزم به رعایت تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.
 
وی درباره اینکه آیا این محدودیت‌ها صرفا به مدت یک هفته خواهد بود یا خیر؟ اظهارکرد: فعلا تصمیم بر اجرای یک هفته‌ای این محدودیت‌هاست و پس از آن دوباره در خصوص تداوم آن تصمیم گیری خواهد شد.
 
مرادی درباره برخورد پلیس با اماکنی که اجازه فعالیت ندارند نیز گفت: برخورد ما برای بار اول ارشادی و تذکری خواهد بود، اما در صورت تکرار فعالیت با واحد صنفی مربوطه برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. البته باید بگویم که عمده اصناف همکاری خوبی با پلیس داشته و مصوبات و دستورات را به درستی رعایت می‌کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی