تیتر امروز

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنو! واژه‌ای که رائفی‌پور در «جدال با قالیبافی‌ها» به کار برد!

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

ثبت ۱۴۸۰ ازدواج کمتر از ۱۵ سال در استان تهران در سال گذشته

News Image Lead

در سال گذشته ۷۸ هزار و ۹۷۲ واقعه ازدواج در استان تهران به ثبت رسیده است که از این تعداد ۱۴۸۱ ازدواج مربوط به کودکان زیر ۱۵ سال است.

کد خبر: ۶۵۵
۱۷:۰۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، براساس گزارش‌های سازمان ثبت‌احوال استان تهران در سال ۱۳۹۶ تعداد ۷۸ هزار و ۹۷۲ واقعه ازدواج به ثبت رسیده که از این تعداد ۷۸ هزار و ۱۲۶ واقعه مربوط به ثبت ازدواج در مناطق شهری و تعداد ۸۴۶ واقعه مربوط به ازدواج در مناطق روستایی است. همچنین بیشترین ازدواج ثبت شده مربوط به شهرستان تهران با تعداد ۵۰ هزار و ۵۳۱ واقعه و کمترین ازدواج ثبت شده مربوط به شهرستان شمیرانات با تعداد ۹۲ واقعه بوده است.

از طرفی بیشترین درصد ازدواج‌های ثبت شده با رقم ۱۰ هزار و ۹۵۱ معادل ۱۳/۸۷ درصد مربوط به زوج‌هایی است که هم سن هستند و بعد از آن نیز رقم  ۶۹۸۵ نیز مربوط به زوج‌هایی با اختلاف سنی دو سال ، رقم ۶۸۱۳ مربوط به زوج‌هایی با اختلاف سنی سه سال ، رقم ۶۶۷۴ نفر مربوط به زوج‌هایی با اختلاف سنی یک سال و کمترین تعداد با رقم ۲۷ نفر مربوط به ازدواج‌هایی با اختلاف سنی بیش از ۲۰ سال بوده که زوج از زوجه کوچکتر است. همچنین در استان تهران ۱۴۸۱ ازدواج زیر ۱۵ سال به ثبت رسیده است که ۱۴۶۳ مورد آن ازدواج دختران زیر ۱۵ سال بود.

براساس این گزارش، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۳۵ هزار و ۸۱۸ واقعه طلاق در استان تهران به ثبت رسیده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۴۷۸ واقعه مربوط به نقاط شهری و تعداد ۳۴۰ واقعه مربوط به نقاط روستایی است. بیشترین تعداد طلاق ثبت شده مربوط به شهرستان تهران با تعداد ۲۴ هزار و ۴۳۵ مورد و کمترین طلاق ثبت شده مربوط به شهرستان فیروزکوه با ۲۴ واقعه است. همچنین بیشترین درصد طلاق مربوط به زوجینی است که طول مدت زندگی مشترک آنها کمتر از یک سال با ۸/۵۳ درصد و کمترین درصد طلاق ثبت شده نیز مربوط به زوجینی است که طول مدت ازدواج آنها بین ۱۹ تا ۲۰ سال با ۱/۵۲ درصد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی