تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سخنگوی سازمان سنجش: تعلیق یا تعویق در کنکور‌های ۹۹ نداریم

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هیچ بحثی در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعویق یا تعلیق کنکور‌های ۹۹ وجود ندارد.

کد خبر: ۶۵۰۸۰
۱۳:۴۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ فاطمه زرین آمیزی درباره مطرح شدن تعویق کنکور‌های ۹۹ اظهار داشت: به جز تاریخ‌های تعیین شده، هیچ زمان دیگری برای برگزاری کنکور‌ها نداریم و در ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ بحثی مبنی بر تعویق یا تعلیق کنکور‌های ۹۹ وجود ندارد.
 
وی تاکید کرد: این موضوع فقط درخواست تعدادی از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها است که اصلاً عملیاتی نیست.
 
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تاریخ‌های اعلام شده برای کنکور‌ها مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: اگر کنکور‌ها در زمان معین، برگزار نشود برای سال آینده هیچ ورودی به دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.
 
زرین آمیزی افزود: موج بیماری‌های پاییز به زودی فرامی‌رسد، حال با آن بیماری‌ها باید چه کار کرد. حتی برخی از داوطلبان در مکاتبه با سازمان سنجش به این مسأله اشاره کردند که‌ای کاش آزمون‌ها در خردادماه برگزار می‌شد و بیشتر از این به تعویق نمی‌افتاد.
 
با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا تعدادی از داوطلبان کنکور‌های ۹۹ اعم از دکتری، کارشناسی ارشد و سراسری با امضای انواع نامه‌ها درخواست تعویق برگزاری این آزمون‌ها را مطرح کرده اند؛ دلیل عمده نگرانی آن‌ها سختی استفاده از ماسک در طول فرایند برگزاری آزمون و تجمع ناشی از حضور تعداد زیادی داوطلب در یک حوزه امتحانی است.
 
در این زمینه سازمان سنجش آموزش کشور بار‌ها اعلام کرده است که آزمون‌ها با سختگیرانه‌ترین پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند و نخستین دستورالعمل بهداشتی برای کنکور دکتری ۹۹ هم منتشر شده است.
 
نخستین آزمون در ایام کرونا روز پنجشنبه ۲۶ تیر ماه برای مقطع دکتری و از ساعت ۸ صبح در ۶۰ شهرستان کشور کلید می‌خورد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی