تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

با پیوستن به جمع بایکوت کنندگان؛ تبلیغات جهانی مایکروسافت هم در فیس بوک متوقف می‌شود

مایکروسافت اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را به طور جهانی متوقف می‌کند.

کد خبر: ۶۴۵۵۳
۱۱:۳۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از دیجیتال ترندز، مایکروسافت تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کرده است.
 
البته این شرکت از ماه گذشته تبلیغات خود در شبکه‌های اجتماعی مذکور را در آمریکا متوقف کرده بود، اما اکنون منع تبلیغات را به سراسر جهان گسترش داده است.
 
کریس کاپوسلا مدیر ارشد بخش بازاریابی مایکروسافت در پستی در این باره نوشت: با توجه به نگرانی‌هایی که در ماه می‌برایمان به وجود آمد، بودجه‌های تبلیغات رسانه‌ای در فیس بوک و اینستاگرام در آمریکا را تعلیق کردیم. اکنون کل بودجه تبلیغاتی در این پلتفرم در سراسر جهان تعلیق شده است.
 
البته کاپوسلا اعلام کرده بود مایکروسافت با فیس بوک و اینستاگرام در تماس بوده تا اقداماتی برای از سرگیری تبلیغات در این شبکه‌های اجتماعی انجام شود.
 
او در بخش دیگری از پست خود نوشت: زمانبندی از سرگیری تبلیغات رسانه‌ای به اقدامات مثبتی که فیس بوک انجام می‌دهد، وابسته است، اما من پیش بینی می‌کنم این روند تا ماه آگوست ادامه یابد.
 
 اقدام مایکروسافت برای بایکوت فیس بوک قبل از کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید» انجام شده بود. این کمپین از شرکت‌های بزرگ می‌خواهد تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف کنند. کمپین مذکور در واکنش به شیوه برخورد این پلتفرم درباره پست دونالد ترامپ درباره اعتراضات رنگین پوستان به مرگ یک سیاهپوست در نتیجه خشونت پلیس به وجود آمد.
 
 اکنون این کمپین بسیار گسترده شده و شرکت‌های بزرگی مانند آنلیور و وریزون نیز به آن پیوسته اند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی