تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اژه‌ای: معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی بازداشت شد

سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت سید احمد عراقچی، معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی خبر داد.

کد خبر: ۶۳۵۰
۰۸:۳۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محسنی‌اژه‌ای در این باره اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و ان شاءالله دادگاه آنها به زودی شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز چند نفر از جمله سید احمد عراقچی، معاون ارزی بانک مرکزی(شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند)، یک نفر از کارمندان یکی از معاونین رییس جمهور و ۴ نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند.

محسنی اژه‌ای افزود: همچنین یک صراف غیر مجاز نیز احضار و پس از تحقیقات و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی