تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

وکیل مدافع شهرام جزایری: موکلم ناراحتی قلبی دارد

وکیل مدافع شهرام جزایری گفت: از وضعیت موکلم هیچ اطلاعی نداریم و خانواده‌اش نگران سلامتی او هستند.

کد خبر: ۶۲۶۳
۱۵:۳۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - لعیا باقری گفت: موکلم ناراحتی قلبی دارد و ما به شدت نگران سلامتی او هستیم. با توجه به وضعیت بد روحی و جسمی که وی دارد احتمالا اعتصاب غذا هم کرده است.

وی افزود: موکلم همراه پرونده به تهران منتقل شده ولی از وضعیت وی هیچ اطلاعی نداریم.

براساس این گزارش، روز هفت مرداد ماه در پی انتشار خبر دستگیری شهرام جزایری هنگام خروج از کشور، لعیا باقری وکیل مدافع او ۷ مردادماه  گفت که به دلیل نداشتن پاسپورت، برای موکلش در مرز گمرک در بازرگان مشکلی پیش آمده است.

 باقری گفت که بدهی شهرام جزایری حدود ۴۵۰ میلیون تومان بوده و او ممنوع الخروج است.

وکیل مدافع شهرام جزایری اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر فرار شهرام جزایری و نیز پیشنهاد رشوه یک میلیاردی از سوی موکلش را تکذیب کرد و گفت که این موضوع صحت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای هشتم مردادماه در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی گفته بود که باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه‌ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس نامبرده و پرونده‌اش به تهران منتقل می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی