تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش شدید «مایکل جردن» به سیاست‌های نژادپرستانه آمریکا

چهره‌های سرشناس لیگ بسکتبال آمریکا در کنار مردم این کشور قرار گرفتند و اعتراض خود به خشونت پلیس و سیاست‌های نژادپرستانه در این کشور اعلام کردند.

کد خبر: ۶۲۵۰۴
۱۳:۲۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ اعتراض‌های خیابانی مردم آمریکا علیه خشونت‌های پلیس و سیاست‌های نژادپرستانه این کشور همچنان ادامه دارد و نکته جالب توجه این است که ستاره‌های سرشناس آمریکا سکوت نکرده و کنار مردم و شانه به شانه آن‌ها اعتراض می‌کنند.
 
پس از اینکه روز گذشته یکی از بازیکنان تیم بوستون برای حضور در اعتراضات ۱۵ ساعت رانندگی کرد و به آتلانتا رفت بسیاری از اعضای لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از او تمجید کردند و نسبت به اعتراضات واکنش نشان دادند.
 
«مایکل جردن» ستاره و اسطوره بسکتبال آمریکا در اظهار نظری گفته به شدت از شرایط و اتفاقی که افتاده عصبانی است. او گفته است: من ناراحتی و عصبانیت را در چهره مردم آمریکا می‌بینم. دیگر کافی است. من کنار آن‌ها هستم و به شدت به این سیاست‌ها اعتراض دارم. قلب من با خانواده غم زده «جورج فلوید» است.
 
«جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی بود که توسط یک پلیس سفید پوست آمریکایی کشته شد. این پلیس زانوی خود را روی گردن این شهروند گذاشته بود و بعد از دقایقی با پیکر بی جان او مواجه شد.
 
«آدام سیلور» مدیر اجرایی لیگ NBA نیز به شدت سیاست‌های نژادپرستانه را محکوم کرده و گفته است که خانواده لیگ بسکتبال آمریکا همیشه با این سیاست مقابله کرده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی