تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: عامل انسانی علت ۹۵ درصد آتش سوزی‌های فضا‌های سبز سطح شهر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته ۴۴۵ عملیات اطفاء حریق فضای سبز توسط آتش نشانان سنندجی انجام شده که بالغ بر ۹۵ درصد از آتش سوزی‌ها فضای سبز شهری بر اثر عامل انسانی صورت گرفته است.

کد خبر: ۶۲۴۹۶
۱۲:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سهیل فضل وزیری با اشاره به بارش‌های مناسب بهار سالجاری اظهار کرد: با شروع فصل گرما گیاهان خودرو کم کم خشک شده و امکان بروز آتش سوزی‌های گسترده بیشتر شده است.
 
وی افزود: پوشش گیاهی متراکم در صورت وقوع آتش سوزی با وزش باد‌های محلی به سرعت گسترش پیدا کرده و پهنه وسیعی از منظر زیبای شهری را از بین می‌برد که برای جلوگیری از وقوع حریق و آتش سوزی در سطح پارک‌های جنگلی و فضا‌های سبز تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.
 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: سال گذشته ۴۴۵ عملیات اطفاء حریق فضای سبز توسط آتش نشانان سنندجی انجام شده که خوشبختانه اقدام به موقع آنان مانع از گسترش آتش سوزی شد.
 
وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۵ درصد از آتش سوزی‌ها فضای سبز شهری توسط عامل انسانی انجام شده است، عنوان کرد: افزایش حضور مردم در طبیعت به طور قطع موجب آمار بالای حریق‌های سهوی و بعضا عمدی خواهد شد که باعث آسیب‌های جدی به محیط زیست گیاهی و جانوری پارک‌های جنگلی می‌شود.
 
فضل وزیری از استقرار ۲۰ آتش نشان از ۱۵ خرداد ماه در سطح کلیه پارک‌های جنگلی سطح شهر با محوریت آبیدر خبر و ادامه داد: این آتش نشانان از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب مشغول گشت زنی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این امر در راستای جلوگیری از وقوع حریق و اقدام سریع آتش نشانان در اطفاء آن صورت خواهد گرفت.
 
به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از روشن کردن آتش در علفزار‌ها و کنار بوته‌های خشک و درختان و به ویژه در زمان وزش باد خودداری کنند و برای روشن کردن آتش از منقل‌های فلزی استفاده کنید در غیر اینصورت با کنار زدن علوفه‌ها و بوته‌های خشک و پاکسازی محل از وجود این مواد قابل اشتعال، بر روی زمین خشک آتش روشن کنید.
 
وی اظهار کرد: پس از استفاده از آتش حتما آن را با آب کاملا خاموش نموده و اطمینان حاصل کنید که زغال‌های زیرین آتش نیز خاموش شده باشد و از آتش بازی کودکان در طبیعت جلوگیری نموده و از شکستن شاخه‌های درختان برای روشن نمودن آتش خووداری نمایید.
 
فضل وزیری در پایان یادآور شد: از انداختن ته سیگار یا کبریت روشن روی زمین و یا روشن کردن آتش به منظور تفریح به طور جدی خودداری نمایید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی