تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

هشدار عضو شورای تهران به احتمال اقدامات شائبه برانگیز در پارک چیتگر

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به تعطیلی پارک چیتگر واکنش نشان داد و نسبت به انجام اقدامات شائبه برانگیز هشدار داد.

کد خبر: ۶۲۴۱۴
۱۲:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ «مجید فراهانی» روز یکشنبه در دویست و شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به تعطیلی پارک چیتگر گفت: ستاد مقابله با کرونا نسبت به بازگشایی بوستان‌ها اقدام کرده، اما چیتگر همچنان بسته است.
 
وی اظهار داشت: بر اساس بخشنامه رسمی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، همه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها باز شده اند، متاسفانه هنوز این پارک بسته است و مردم به زحمت و با وجود بسته بودن درها، خود را به پارک می‌رسانند.
 
فراهانی تاکید کرد: در طول بیست سال گذشته هیچگاه اینگونه پارک چیتگر تعطیل نبوده و این امر سبب نارضایتی شدید مردم شده و بر طبق نامه دبیر دبیران شورایاران، مردم ناراضی هستند و تصویر بدی از مدیریت شهری در ذهن شکل می‌گیرد.
 
این عضو شورا‌ی تهران از شهردار خواست با دستور مستقیم این مجموعه را باز کند و ادامه داد: بخشنامه سازمان پارک‌ها و اجازه ستاد کرونا برای بازگشایی موجود است، اما شائبه‌های وجود دارد که البته مستند نیست و باید بررسی کنیم.
 
بوستان چیتگر در غرب تهران با داشتن ۹۵۰ هکتار مساحت، بزرگترین بوستان جنگلی تهران است؛ چیتگر پیست دوچرخه سواری دارد و دو ایستگاه مترو در آن ایجاد شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی