تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

تأکید ناجا بر اشراف اطلاعاتی مناسب در مرزها

جانشین فرمانده ناجا گفت: با اشراف اطلاعاتی مناسب می توان در مرزها به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

کد خبر: ۶۲۲۳۰
۱۱:۲۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تأکید ناجا بر اشراف اطلاعاتی مناسب در مرزها
 
دیدارنیوز - سردار قاسم رضایی در جمع معاونان ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام مأموریت ها تاکید و اظهار داشت: حرکت روبه رشد مرزبانی نیروی انتظامی بویژه در ارتقاء آمادگی رزمی و ضرورت اتخاذ تاکتیک های عملیاتی برای مقابله با قانون ستیزان و تروریست ها در مرزها می بایست در دستور کار مرزبانان قرار گیرد.

وی با اشاره به ماموریت های مرزبانان در دریا و تشدید کنترل دریایی افزود: با اشراف اطلاعاتی مناسب می توان در مرزها به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

سردار رضایی به تشریح سه راهبرد ارتقاء آمادگی عملیاتی ، ارتقاء تعاملات و کاهش آسیب پذیری پرداخت و گفت: کلیه مأموریت های مرزبانی باید همسو و براساس راهبردهای فرماندهی مرزبانی ناجا انجام گیرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به فعال شدن گردان های مهندسی رزمی در یگان های مرزی بیان کرد: آموزش در یگان های مرزی باید به صورت مستمر و برابر نیاز سنجی آموزشی برای فرماندهان و کارکنان پاسگاه ها و براساس رسته خدمتی دریایی مرزی پیش بینی شود.

جانشین فرمانده ناجا  قوانین و معاهدات مرزی برای مراودات دیپلماتیک را امری ضروری دانست و عنوان کرد: مرزبانان باید ضمن آشنایی با روش‌های دیپلماسی، بتوانند ماموریت های حوزه خود را به نحو مطلوب انجام داده و به خوبی از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی