تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آتش سوزی جنگلهای گچساران مهار شد

فرماندار شهرستان گچساران از مهار آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۶۲۰۶۳
۱۰:۴۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
آتش سوزی جنگلهای گچساران مهار شد
 
دیدارنیوز - «علی خوانپایه» گفت: جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران عصر روز جمعه دوم خرداد ماه طعمه حریق شد که تا 23 دوشنبه شب ادامه داشت و با کمک نیروهای مردمی و محلی، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف و مجموعه هوانیروز ارتش و هوافضای سپاه مهار شد.

وی با اشاره به اینکه احتمال عمدی بودن این آتش سوزی وجود دارد، افزود: نیروهایی در منطقه حضور دارند تا در صورت شعله رو شدن آتش سوزی و کنده های باقی مانده اقدام به اطفالء حریق کنند.

فرماندار شهرستان گچساران در خصوص میزان خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی اظهارکرد: هنوز میزان دقیق خسارت وارده مشخص نیست و پس از ارزیابی میزان دقیق خسارات وارده مشخص و اطلاع رسانی می شود.

خوانپایه تصریح کرد: از تلاش نیروهای مردمی و محلی و روستاهای اطراف بخاطر همکاری و کمک در جهت مهار و خاموش کردن آتش سوزی جنگلهای گچساران تشکر ویژه دارم. نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، بسیج و سپاه در خاموش کردن آتش کمک می کردند و نیروهای مجرب، آموزش دیده و مجهز ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های استان نیز برای کمک حضور پیدا یافتند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی