تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برنامه ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا

دومین نفتکش حامل فرآورده‌های نفتی صادراتی ایران به ونزوئلا بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی به محل تخلیه می‌رسد و سومین نفتکش نیز روز چهارشنبه به موقعیت اسکورت در آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا خواهد رسید.

کد خبر: ۶۲۰۴۱
۰۸:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
برنامه ورود نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا
 
دیدارنیوز - نفتکش «فارست» که دومین شناور از ناوگان پنج فروندی نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران است که فرآورده‌های نفتی را به مقصد ونزوئلا حمل می‌کند، یکشنبه شب حدود ساعت ۲۴:۰۰ به محل اسکورت رسید و با همراهی ناوهای نظامی ونزوئلا عازم بندر تخلیه شد.

این نفتکش روز سه‌شنبه (۲۶ می) حدود ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی به بندر «پانتا کاردین» (Punta Cardin) محل تخلیه محموله خود خواهد رسید.

بر اساس گزارش نورنیوز، نفتکش سوم به نام «فاکسون» نیز روز چهارشنبه (۲۷ می) حدود ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی به موقعیت اسکورت در آب‌های منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا در دریای کارائیب خواهد رسید.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی