تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

افزایش دمای هوا در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در کشور خبر داد و گفت: امروز (۲ خرداد) در برخی استان‌ها رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۶۱۸۷۷
۱۱:۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
افزایش دمای هوا در کشور
 
دیدارنیوز - صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز (۲ خرداد) طی ساعات بعد ازظهر در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات زاگرس مرکزی و در استان هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان و عصر فردا (۳ خرداد) در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، برخی نقاط هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت روز یکشنبه (۴ خرداد) در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی و جنوب شرق و روز دوشنبه (۵ خرداد) در سواحل شمالی و ارتفاعات شمال غرب و روز سه‌شنبه (۶ خرداد) در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز پنج شنبه (۸ خرداد) تا اواسط هفته آینده روند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد به جز سواحل شمالی کشور و اردبیل که طی روزهای پنجشنبه جمعه و شنبه (۸ تا ۱۰ خرداد) افزایش محسوس دما و وزش باد به نسبت شدید گرم جنوبی و روز یکشنبه (۱۱ خرداد) کاهش محسوس دما خواهند داشت.

ضیائیان در ادامه گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه (۴ و ۵ خرداد) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا شنبه (۳ خرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۴ خرداد) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی