تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:

سمن ها به حوزه فرهنگ ورود کنند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در سال‌های اخیر در استان منجر به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی می‌شود.

کد خبر: ۶۱۴۲۸
۰۹:۵۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در سال‌های اخیر در استان منجر به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه ورزش همواره در مسیر نشاط و تعالی گام برمی دارد و این آثار مثبتی در جامعه دارد گفت: میزبانی مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در سال‌های اخیر نشان داد که برگزاری این رویداد‌ها در استان اردبیل منجر به افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب اجتماعی می‌شود.

او با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در حوزه فرهنگ سازی و آگاه سازی و جلوگیری از تنش‌های اجتماعی تاثیرات مثبتی داشته باشند بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در حوزه فرهنگ سازی و آگاه سازی و جلوگیری از تنش‌های اجتماعی از جمله نزاع و درگیری با اجرای برنامه‌های کاربردی و متنوع تاثیرات مثبتی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به ظرفیت شورابیل اردبیل در برگزاری و میزبانی بازی‌های مختلف افزود: اردبیل در حوزه ورزش وضعیت مطلوبی دارد و می‌تواند میزبان رقابت‌های مختلف جهانی شود.

عتباتی در پایان با بیان اینکه در استان استعداد‌های زیادی وجود دارد که باید بها داده شود افزود: ورزش استان اردبیل در سطح بین المللی مطرح شده و وجود ورزشکارانی همچون علی دایی، حسین رضازاده، سجاد انوشیروانی و ... نشان از استعداد‌های بالقوه در استان را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه ورزش همگانی داریم تا بعد از کرونا انجام دهیم افزود: برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت، جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، برنامه‌ها در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در دست کار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

انوشیروانی اظهار داشت: یکی از مطالبات جوانان استان، بحث خانه جوان است که این کار هم در اولویت اداره کل می‌باشد و در حوزه ورزش روستایی هم بعد از کرونا جشنواره‌های مختلف در بخش‌ها و روستا‌ها اجرا می‌کنیم.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی