تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

آذری‌جهرمی: وقتی نارضایتی‌ها را می‌بینم خواب راحتی ندارم

آذری جهرمی در توئیتر در جواب کاربری که به نابسامانی های بازار تلفن همراه اعتراض کرده بود پاسخ داد.

کد خبر: ۶۱۳۹
۱۱:۲۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - نوسانات ارز در بازار سبب شده تا فروشندگان رغبتی به فروش اجناس خود در این بازار آشفته نداشته باشند. از طرفی مصرف کنندگان برای رفع نیازهای خود مجبورند کالای مورد نظر را خریداری کنند. اما خریداران گله‌مند هستند چرا که قیمت ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند و افراد برای کالای مورد نظر باید چند برابر بیشتر پول پرداخت کنند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارد، این بار در توئیتر به کاربری که به نابسامانی های بازار تلفن همراه اعتراض کرده بود پاسخ داد. آذری جهرمی در توئیتر نوشت:

"مطمئن باشید خواب راحتی ندارم وقتی نارضایتی‌ها رو می‌بینم. تامین ارز برای واردات تلفن همراه هنوز با مشکلاتی مواجه است. منتظر رفع توقیف گوشیهای موجود هم هستیم. احتکار هم مزید بر علت. برای رفع مشکل از سازمانهای مسئول پیگیرم اما فعلا برای آنها اولویتهای مهمتری از تلفن همراه وجود دارد".
 
آذری‌جهرمی: وقتی نارضایتی‌ها را می‌بینم خواب راحتی ندارم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی