تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دادستان پرند: بازداشت ۴ نفر از ۷ عضو اعضای شورای شهر پرند به اتهام اختلاس

دادستان پرند، دستگیری 4 نفر از اعضای شورای شهر پرند را تأیید کرد و گفت: این افراد در رابطه با اختلاس شهرداری این‌ شهر بازداشت شدند.یکی از کارمندان شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به‌ حساب شخصی برخی از افراد (اعضای شورای شهر پرند) واریز کرده است.

کد خبر: ۶۰۸۴
۱۴:۴۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

شهر پرند

دیدارنیوز - دیروز سه‌شنبه 9 مردادماه دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر پرند برای ادامه تحقیقات پرونده فساد مالی شهرداری پرند ساعتی پیش راهی بازداشتگاه شدند. دیروز دوشنبه هم دو عضو شورای شهر پرند برای بررسی بیشتر این پرونده بازداشت شده بودند.

آن‌گونه که دادستان پرند عنوان کرده، شخص اصلی پرونده اختلاس پرند دستگیر شده است، سرشاخه‌ها نیز شناسایی شدند و تعدادی دستگیر شده‌اند و شاید به تعداد بازداشت‌شدگان امروز اضافه شود.

هفته گذشته حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم، پرند و بهارستان در مجلس و سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند خبر داد و عنوان کرد: یکی از کارمندان شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به‌ حساب شخصی برخی از افراد (اعضای شورای شهر پرند) واریز کرده است.

لازم به ذکر است، پیش از این هم 5 تن دیگر در ارتباط با این پرونده بازداشت شده بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
صادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
1
بخدا همه جا پرشده از پارتی بازی بگیرین این از خدا بیخبرتارو دمتگرم رئیسی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی