تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هشدار سطح زرد هواشناسی برای وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید نواحی مرکزی و جنوبی این استان را از بعدازظهر امروز دوشنبه فرا می‌گیرد و در نقاط مستعد منجر به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی می‌شود.

کد خبر: ۵۹۹۳۵
۰۹:۲۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ دوست محمد کلیم با اشاره به صدور هشدار سطح زرد اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از بعداز ظهر امروز وزش باد شهرستان‌های زاهدان، خاش، ایرانشهر(بزمان)، دلگان، سراوان را فرا گیرد و در نقاط مستعد موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.
 
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود وزش این باد در روز سه‌شنبه موجب کاهش دید افقی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان کرمان شود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و گفت: دوشنبه در نیمه شمالی استان و ارتفاعات جنوب شرق شرایط برای افزایش ابر و بارش پراکنده باران مهیاست
 
وی افزود: بارش‌های امروز ناچیز و پراکنده پیش‌بینی می‌شود که ممکن است به صورت نقطه در برخی نواحی ببارد.
 
 کلیم به شرایط دمایی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته هامون با دمای ۴۲ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شد.
 
وی ادامه داد: انتظار می‌رود امروز نیز گرمای هوا بویژه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان ادامه داشته باشد و دماهای با محدوده ۴۰ درجه سلسیوس مجدد تکرار شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی