تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

عزم دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی از حوزه آموزش

قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه پاسدران اقدام به ساخت فضاهای آموزشی به جای مدارس خشتی و کپری می‌کند.

کد خبر: ۵۹۲۱
۰۹:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث، تکمیل و توسعه 1500 فضای آموزشی را در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته، صعب‌العبور و مرزی کشور را تعهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر محرومیت‌زدایی و نظر به اهمیت و نقش مدارس در ارتقای سطح علم و فرهنگ جامعه و تربیت نسل آینده‌ساز برای توسعه کشور و همچنین کمک به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور، تفاهم‌نامه سازمان نوسازی مدارس با قرارگاه مرکزی محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضا شد که براساس آن این قرارگاه احداث، تکمیل و توسعه 1500 فضای آموزشی را در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته، صعب‌العبور و مرزی کشور تعهد کرد.

طبق این تفاهم‌نامه، ساخت فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی به همراه ساختمان سرویس بهداشتی دانش‌آموزان و ساختمان سرایداری در صورت نیاز در 36 ماه یعنی تا مرداد 1400 و با متراژ تقریبی 300 هزار مترمربع، در مناطق مذکور اجرا می‌شود.

بر‌اساس این توافق، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان متولی اصلی ساخت و توسعه فضاهای آموزشی کشور، اولویت و نیاز مناطق محروم را برای احداث فضای آموزشی تعیین می‌کند و جایگزینی مدارس کپری، خشتی، گلی و کانکسی و همچنین اتمام پروژه‌های نیم تمام آموزشی در اولویت قرار دارد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی