تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هشدار داد:

۱۰ روز سرنوشت‌ساز برای عبور از پیک اول کرونا/ هشدار‌های بهداشتی را رعایت کنید

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه ۱۰ روز آینده روز‌های بسیار سرنوشت سازی است، گفت: بازگشایی بازار و اصناف حساسیت مردم را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای شکست کرونا بیشتر می‌کند، اما شهروندان این امر را بر عادی شدن شرایط تلقی نکنند.

کد خبر: ۵۹۱۹۱
۱۳:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

۱۰ روز سرنوشت‌ساز برای عبور از پیک اول کرونا/ هشدار‌های بهداشتی را رعایت کنید

دیدارنیوز ـ دکتر سید فرزاد جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم آغاز فعالیت اصناف و بازاریان را شکست ویروس کرونا تلقی نکنند و همواره خطر در کمین خانواده‌ها و افرادی است که هشدار‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
 
وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل در آماده باش کامل بسر می‌برد تا در روز‌های آینده پاسخگوی نیاز‌های شهروندان باشد.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز اخیر آمار بیماران کرونایی در بابل به تعادل نسبی رسیده و زیاد افزایشی و کاهشی نشده است.
 
دکتر جلالی گفت: ۱۰ روز آینده روز‌های بسیار سرنوشت سازی است، اگر آمار‌های مبتلایان به کرونا کاهشی باشد با خیال راحت می‌توانیم اعلام کنیم که از پیک اول این ویرس رهایی یافته‌ایم.
 
وی یادآور شد: شهروندان باید معیار‌های فاصله‌گذاری هوشمند را به خوبی اجرایی کنند تا با کمک هم هر چه زودتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی