تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد:

جامعه آماده عوارض اجتماعی، روانی و اقتصادی پساکرونا باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، آمار بیماران مشکوک مبتلا به بیماری کووید ۱۹ بستری موجود در بیمارستان‌های استان زنجان را ۳۳۶ نفر اعلام کرد.

کد خبر: ۵۹۱۵۵
۱۲:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

جامعه آماده عوارض اجتماعی، روانی و اقتصادی پساکرونا باشد

دیدارنیوز ـ  پرویز قزلباش، در نشست خبری با خبرنگاران به نگرانی خود از افزایش آمار بیماران کرونایی در پی آغاز مجدد فعالیت مراکز خرید اشاره کرد و گفت: این بیماری عوارض اجتماعی، اقتصادی و روانی هم با خود به همراه دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با یادآوری اینکه باید از حالا به فکر مشکلات روانی ناشی از کرونا در جامعه بود، گفت: با توجه به تغییرات ناشی از شیوع این ویروس، وقوع این مشکلات اجتناب ناپذیر است.
 
این مقام مسئول به تعامل دانشگاه‌های علوم پزشکی با انستیتوپاستور آزمایشگاهی اشاره کرد و گفت: لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز برای این همکاری به صورت مشترک توسط دانشگاه و انستیتو تامین می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به مطالبات کادردرمانی هم اشاره کرد و گفت: تحمیل هزینه‌های جانبی در کنار کاهش درآمد‌های دانشگاه مشکلات عدیده‌ای را موجب شده است که با پایان کرونا عمیق‌تر خواهد شد.
 
به گفته وی، آمار تجمیعی بیماران مشکوک به کووید ۱۹ از زمان شیوع در استان را ۲ هزار و ۵۵۳ نفر است که ۸۹۳ نفر از این مجموع مربوط به مبتلایان قطعی به این بیماری بوده‌اند که ۱۰ نفر از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.
 
وی آمار بیماران مشکوک مبتلا به بیماری کووید ۱۹ بستری موجود در بیمارستان‌های استان زنجان را ۳۳۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۷۰۷ نفر از بیماران مبتلای قطعی هم از زمان شیوع از مراکز درمانی استان زنجان پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی