تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خبر داد:

تشکیل ۶هزار پرونده تعزیرات در استان تهران/قیمت خرما تعیین نشده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تشکیل ۶ هزار پرونده تعزیرات طی یک ماه اخیر در استان تهران خبر داد و گفت: قیمت خرما هنوز تعیین نشده است.

کد خبر: ۵۸۹۳۴
۱۹:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

تشکیل ۶هزار پرونده تعزیرات در استان تهران/قیمت خرما تعیین نشده

دیدارنیوز ـ حشمت اله عسگری عصر یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان تهران که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه جلسات تنظیم بازار هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود اظهار داشت: اولویت اساسی این جلسه نظارت بر کالا‌های اساسی می‌باشد و مجموعه گزارش دستگاه‌های مختلف نشان می‌دهد که بازار باثبات است.

 

وی ادامه داد: موجودی انبار‌ها خوب است و از جهت ذخیره سازی کالا مشکلی نداریم، همچنین در مورد تأمین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان ۸ هزار تن شکر و ۸ هزار تن برنج در اختیار استان تهران قرار گرفته که قیمت آن نیز افزایش پیدا نمی‌کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: قیمت خرما هنوز تعیین شده و در مورد زولبیا نیز حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت و بقیه کالا‌ها با قیمت قبلی ارائه می‌شوند که در اختیار شبکه توزیع قرار می‌گیرد.

 

عسگری بیان داشت: تاکید ما بر استفاده از ظرفیت آی تی و اینترنت در توزیع کالا‌های اساسی می‌باشد چرا که شبکه توزیع نیاز به اصلاح دارد و در این زمینه استان تهران به پایلوت فروش اینترنتی کالا‌های اساسی تبدیل می‌شود و این نقطه عطفی در نظام توزیع می‌باشد البته استفاده از آی تی و ظرفیت اینترنت در همه بخش‌های اقتصادی استان مورد تاکید می‌باشد.

 

وی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف پرونده‌های تعزیرات تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۶ هزار پرونده تعزیراتی تشکیل شده است که باید تعیین تکلیف شود به علاوه در ماه مبارک رمضان نیز طرح تشدید نظارت‌ها دنبال می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی