تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار اردبیل خواستار شد:

تدوین سند جامع مقابله با کرونا در استان

استاندار اردبیل بر لزوم تدوین سند جامع مقابله با کرونا در استان و اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری انفرادی تاکید کرد.

کد خبر: ۵۸۹۲۹
۱۸:۴۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

تدوین سند جامع مقابله با کرونا در استان

دیدارنیوز ـ اکبر بهنامجو امروز ۳۱ فروردین در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد کرونای استان اردبیل با بیان اینکه مردم استان در اجرای طرح در خانه بمانیم همکاری خوبی انجام دادند، اظهار کرد: در طرح فاصله‌گذاری انفرادی هر فرد باید فاصله یک ونیم متری خود را با دیگران حفظ کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کند تا انتقال ویروس کرونا به کمترین میزان ممکن برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های صدا وسیما، نشریات و فضای مجازی لازم است تا در گام دوم مقابله با کرونا تبلیغات موثر محیطی در سطح شهر‌های استان انجام شده و تغییر رفتار و سبک زندگی به شکل حرفه‌ای به مردم آموزش داده شود.


استاندار اردبیل گفت: این ویروس بسیارخطرناک است و ما باید سند جامعی برای مقابله با آن تدوین کنیم تا با رعایت دقیق و مستمر مفاد این سند، از سوی مردم و اصناف از انتشار این ویروس جلوگیری کنیم.


بهنامجو با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی صدا و سیمای مرکز اردبیل و دیگر رسانه‌های استان برای اطلاع‌رسانی مناسب به مردم، آموزش همگانی و نشان دادن تلاش‌های مدافعان سلامت تصریح کرد: در شرایط کنونی، لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت پیام‌های کوتاه درقالب تصاویر، پوستر و بروشور‌ها با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها و سمن‌ها در اختیار مردم و اصناف قرار گیرد.


در این جلسه علی ملااحمدی مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل نیز با ارائه گزارشی از عملکرد رسانه استانی و دیگر رسانه‌ها برای مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی و گسترده مسئولان، مدافعان سلامت و رسانه‌ها و همکاری خوب مردم فهیم استان بحران کرونا در مرحله کنترل است، ولی باید حساسیت مردم به این بیماری را همچنان حفظ کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی