تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه:

کارگاه‌های قطار شهری تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از فعال بودن کارگاه‌های این مجموعه با رعایت پروتکل‌های ابلاغی بهداشتی خبر داد.

کد خبر: ۵۸۸۹۹
۱۶:۳۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

کارگاه‌های قطار شهری تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مصطفی مولوی فرد اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند همچنان در مجموعه قطار شهری به عنوان یک اولویت است از این رو دستور العمل سازمان برنامه و بودجه مبنی مقابله با شیوع بیماری کرونا و نحوه فعالیت کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی به تمامی پیمانکاران ابلاغ شده است.

 

وی اظهار کرد: در کارگاه‌های سازمان قطار شهری مسئول بهداشت ایمنی داریم که وظیفه نظارت بر اجرای این ابلاغیه را بر عهده دارند و هر روز اطلاعات مربوطه رصد می‌شود.

 

وی با تاکید بر حفظ الزامات بهداشتی ادامه داد: هرچند مقابله با این ویروس مشکلاتی را برای پیمانکاران و این سازمان به وجود آورده است، ولی نسبت به شرایط موجود برنامه ریزی انجام شده تا فعالیت‌های عمرانی کمترین آسیب را داشته باشند.

 

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه ادامه داد: باتوجه به شیوع کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده فعالیت در کارگاه‌ها را به صورت نیمه روزی کرده و وعده ناهار برای پیشگیری حذف شد و تاکید بر این بود که در صورت امکان در سازمان نیز دورکاری انجام شود.

 

مولوی با اشاره به وقفه ایجاد شده در سرعت کار پروژه‌های عمرانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: با وقفه‌ای که ایجاد شد از سرعت کار کاسته شده است، ولی برای تحقق قولی که در افتتاح فاز ۳ خط یک داده‌ایم امیدوارم علی رغم این محدودیت‌ها به قولمان مبنی بر هر سه ماه یک افتتاح با تأخیر دو یا سه هفته‌ای عمل کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی