تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خرید ۲۰۰۰ تن گندم بذری در سیستان و بلوچستان

سرپرست بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به آورد رودخانه هیرمند خوشبختانه در دشت سیستان ۵۰هزار هکتار به زیر کشت گندم وجو رفته است وبر همین اساس در برنامه خرید بذر برای سال زراعی آینده تصمیم بر این است که تا ۲۰۰۰ تن بذر گندم از کشاورزان استان با تأیید نماینده مؤسسه اصلاح بذر کشور در منطقه خریداری شود.

کد خبر: ۵۸۸۹۶
۱۶:۲۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

خرید ۲۰۰۰ تن گندم بذری در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ امان الله طوقی در اولین نشست سال جاری کمیته بذر حوزه شمال استان در زابل افزود: برای خرید بذر جو نیز در برنامه است معادل نیاز استان تا ۳۰۰تن از کشاورزان داخل استان خریداری شود.

 

وی انتخاب مزارع نمونه جهت تکثیر بذر برای سال‌های آتی وکنترل کارشناسی مراحل کاشت، داشت و برداشت در این مزارع را از دیگر مصوبات این کمیته برشمرد.

 

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به میزان مبارزه با زنگ زرد غلات در پنج شهرستان حوزه سیستان گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون سطحی معادل ۱۰هزار و ۳۹۲هکتار علیه این بیماری سمپاشی شده است واین روند بی وقفه با همکاری مستمر کشاورزان ادامه دارد.

 

گفتنی است این نشست در محل مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سیستان وبا حضور جمعی از محققین بخش کشاورزی، مدیران ستادی استانی و شهرستانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان برگزار گردید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی