تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
رئیس پلیس فتا انتظامی فارس عنوان کرد:

شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند/ کشف ماسک‌های غیربهداشتی در شیراز

رئیس پلیس فتا استان فارس با تاکید بر لزوم هوشیاری شهروندان در برابر کلاهبرداران اینترنتی، گفت: شهروندان برای انجام اقداماتی نظیر ثبت نام وام یک میلیون تومانی و تهیه ملزومات و تجهیزات بهداشتی و پزشکی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند.

کد خبر: ۵۸۷۹۴
۱۵:۳۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند/ کشف ماسک‌های غیربهداشتی در شیراز

دیدارنیوز ـ سرهنگ دوم حشمت سلیمانی افزود: در این چند روز شاهد این موضوع هستیم که کلاهبرداران سایبری با ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی قصد کلاهبرداری و دریافت اطلاعات بانکی شهروندان را دارند.
 
به نقل از سایت پلیس فارس، وی افزود: اطلاع رسانی و یا ثبت تقاضای وام با هر سر شماره‌ای غیر از این سر شماره، دامی از سوی شیادان و مجرمان سایبری است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا شهروندان را اغفال کرده و اطلاعات بانکی آن‌ها را به سرقت ببرند
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: خانوار‌های یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند اعلام کنند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: ثبت نام برای دریافت این وام به هیچ گونه پرداختی نیاز ندارد و تقاضای پرداخت وجه برای ثبت نام، کلاهبرداری است.
 
رئیس پلیس فتا فارس از شهروندان تقاضا کرد در صورت مواجهه با هرگونه پیامک ثبت نام وام یک میلیون تومانی، غیر از سرشماره v.refah، بدون توجه به چنین پیامک‌هایی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، قسمت ثبت گزارش‌های مردمی به پلیس اطلاع دهند.
 
کشف ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در شیراز
این مقام انتظامی در استان فارس همچنین از کشف ۹ هزار عدد ماسک معمولی غیر بهداشتی در شیراز خبر داد و با تاکید براینکه فروش تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی در فضای مجازی ممنوع است، گفت: با گسترش ویروس کرونا در کشور نیاز مردم به برخی اقلام و تجهیزات زیاد و این موضوع باعث شده تا کلاهبرداران با فرصت طلبی و سوء استفاده از این موضوع، اقدام به فروش این اجناس با قیمت‌های نامتعارف در فضای مجازی کنند.
 
سلیمانی گفت: در این راستا کارشناسان این پلیس با بررسی مداوم فضای مجازی یکی از صفحاتی که اقدام به فروش ماسک‌های غیر بهداشتی و یا وسایل بهداشتی با قیمت‌های نامتعارف می‌کرد را شناسایی کردند.
 
وی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک نفر را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه فرد بازداشت شده، ۹ هزار عدد ماسک غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی