تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انتصاب سرپرست جدید معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی طی حکمی "علیرضا بایرام زاده" را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری استان، منصوب کرد.

کد خبر: ۵۸۷۸۱
۱۴:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

انتصاب سرپرست جدید معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی

دیدارنیوز ـ احمد حمزه زاده در این حکم با اشاره به این‌که لازمه توسعه گردشگری مطالعه علمی و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین است، ادامه داد: با عنایت به گسترش و توسعه روزافزون صنعت گردشگری و در راستای عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری در سال جدید مبنی بر ایجاد جهش تولید و لزوم مطالعه علمی، تدوین و اجرای برنامه‌های لازم جهت نیل به افزایش کمی و کیفی خدمات حوزه گردشگری و استفاده از فن‌آوری‌های نوین، از عمده وظایف معاونت گردشگری خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: ارتباط و تعامل مؤثر با تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری جهت ارتقا خدمت‌رسانی، استانداردسازی، آموزش، نظارت و توسعه تبلیغات و بازاریابی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی استان با رویکرد بازار‌های هدف گردشگری خارجی و داخلی و توجه به بازاریابی الکترونیک از سایر وظایف محوله است.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده دانش‌آموخته دکتری رشته ایران‌شناسی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر اداره کل، کارشناس مسئول طرح‌ها و تسهیلات سرمایه‌گذاری گردشگری، دبیر کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، رییس گروه امور مراکز و خدمات گردشگری و جانشین معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان را در سوابق کاری و اجرایی خود داشته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی