تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل راهداری شمال استان کرمان:

سیلاب ۲۸ میلیارد تومان به راه‌های شمال استان کرمان خسارت وارد کرد

مدیر کل راهداری شمال استان کرمان گفت: بر اساس برآورد‌های اولیه سیلاب حدود ۲۸ میلیارد تومان به راه‌های مناطق سیل زده کرمان خسارت وارد کرده است.

کد خبر: ۵۸۷۷۷
۱۴:۳۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

سیلاب ۲۸ میلیارد تومان به راه‌های شمال استان کرمان خسارت وارد کرد

دیدارنیوز ـ سید علی سیدعلیخانی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های آسیب دیده از سیل اخیر بیان داشت: بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل چند راه روستایی خاکی مسدود شده بود که با تلاش کارکنان راهداری بازگشایی شدند.
 
وی افزود: در حال حاضر هیچ راه مسدودی در مناطق سیل زده نداریم.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: بارش باران و جاری شدن سیل بیشترین میزان خسارت را در مناطق گلباف، شهداد و اندوهجرد بر جای گذاشت.
 
سیدعلیخانی یادآور شد: سیل به راه‌های روستایی خاکی خسارت وارد کرده و این راه‌ها را دچار آب‌برگی کرده همچنین سیل اخیر به پل‌ها و ابنیه‌های در حال ساخت نیز خساراتی وارد کرده است.
 
وی به میزان خسارات وارد شده در اثر سیل اخیر اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود ۲۸ میلیارد تومان خسارت برآورد شده است ضمن اینکه نیرو‌های هلال احمر، برق و … در منطقه برای امدادرسانی حضور دارند و مشکلی از لحاظ دسترسی وجود ندارد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی