تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تا ۲۴ ساعت ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان ممنوع شد

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: امروز ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان ممنوع بوده و تنها حمل کالا و وسایل ضروری اجازه ورود به استان را دارند.

کد خبر: ۵۸۷۵۸
۱۳:۴۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

تا ۲۴ ساعت ورود خودرو‌های غیربومی به زنجان ممنوع شد

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمدعلی عظیمی در رابطه با حادثه رخ داده در کیلومتر ۱۸ زنجان - میانه، اظهار کرد: امروز دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۸ زنجان - میانه به دلیل تجاوز به چپ با یکدیگر برخورد کرده و هر دو راننده مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافته‌اند که راننده متخلف در بیمارستان جان خود را از دست داده است.
 
وی در رابطه با حادثه رخ داده در روز گذشته، افزود: این حادثه حوالی ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه در مسیر ارتباطی روستای کاکاآباد از توابع حوزه شهرستان سلطانیه اتفاق افتاد که راننده خودروی سواری پیکان به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شده و راننده به دلیل شدت صدمات وارده در دم جان باخت.
 
این مسئول در رابطه با شلوغی جاده‌ها در روز گذشته، تصریح کرد: در جاده زنجان - میانه و جاده زنجان - طارم و جاده تهم - چورزق در روز گذشته به دلیل رعایت نکردن مردم، شاهد ازدحام خودرو‌ها و شلوغی بیش از حد محور‌ها بودیم.
 
جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان با تاکید بر اینکه هم‌استانی‌ها از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود، ادامه داد: مردم می‌توانند مسافرت‌های غیرضروری خود را پس از قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا انجام دهند.
 
عظیمی با بیان اینکه امروز ورود خودرو‌های غیربومی به استان زنجان ممنوع است، خاطرنشان کرد: خودرو‌های سواری در جاده‌ها می‌توانند تردد کنند، ولی ورود آنان به استان ممنوع است و خودرو‌ها با پلاک‌های بومی و حمل کالا و وسایل ضروری دیگر امکان ورود به استان را دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی