تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تداوم بارندگی‌های یزد تا فردا

رئیس گروه پیش‌بین اداره کل هواشناسی یزد با بیان این که از عصر امروز شاهد افزایش ابر همراه با وزش باد شدید در استان هستیم، گفت: بارندگی‌ها تا پایان فردا یکشنبه ۳۱ فرودین در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

کد خبر: ۵۸۷۳۰
۱۱:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

تداوم بارندگی‌های یزد تا فردا

دیدارنیوز ـ سیدعباس میرحسینی با اشاره به بارندگی‌های اخیر استان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز ۳۰ فروردین، آسمان استان مجدداً شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق باشد.
 
وی بارندگی همراه با تگرگ در ارتفاعات میبد و اردکان را از دیگر تحولات جوی روز‌های آینده در استان یزد دانست و افزود: در ۲۴ ساعته گذشته از ایستگاه ده‌بالا بارش ۱۷ میلی متر، توده ۱۲ میلی متر، علی‌آباد ۱۰.۵، سورک ۱۰ و شمسیان بارش ۱۰ میلی متری باران گزارش شده است.
 
رئیس گروه پیش‌بین اداره کل هواشناسی استان در ادامه با بیان این که بارندگی‌های استان تا عصر فردا یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: براساس اطلاعات هواشناسی بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعته گذشته مربوط ایستگاه ده‌بالا در شهرستان تفت با ۱۷ میلی متر بوده است.
 
‌میرحسینی تصریح کرد: در ۲۴ ساعته گذشته نیر با ۲ درجه سانتی گراد به عنوان سردترین و شهرستان بافق با بیشینه ۳۰ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین نقطه استان یزد گزارش شده است.
 
وی با بیان این که بر اساس اطلاعات بدست آمده از نقشه‌های همدیدی برای امروز و فردای شهری یزد در سردترین ساعات ۲۴ درجه و در گرمترین ساعات ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: امشب و فردا شب نیز دمای هوای شهر یزد به ترتیب ۱۳ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در روز گذشته دمای هوای شهر یزد بین ۲۵ تا ۱۰ درجه سانتی گراد در نوسان بوده و امروز منطقه نیر با کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی