تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهلت شرکت در مسابقه قصه گویی «زیر گنبد کبود» تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه قصه‌گویی سراسری مجازی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «زیر گنبد کبود» تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

کد خبر: ۵۸۷۲۸
۱۱:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

مهلت شرکت در مسابقه قصه گویی «زیر گنبد کبود» تمدید شد

دیدارنیوز ـ مهلت شرکت در «زیر گنبد کبود» مسابقه سراسری مجازی قصه‌گویی که توسط انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین برگزار می‌شود، تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد و کودکان ۴ تا ۶ ساله هم می‌توانند در آن شرکت کنند.
 
در پی دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری کرونا، انجمن قصه‌گویی کانون استان قزوین با انتشار فراخوان مسابقه قصه گویی مجازی ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «زیر گنبد کبود» همراه با تلاش برای احیای سنت دیرینه قصه‌گویی و انس کودکان و نوجوانان با آن، برای ایجاد روحیه پرنشاط در مخاطبین خود در این ایام قدم برداشته است.
 
این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۷ ساله است و شرکت کنندگان ۴ تا ۱۰ سال می‌توانند از روی کتاب قصه گویی کنند و در سنین بالاتر قصه‌گویی باید به شیوه روایت باشد.
 
مهلت ارسال فیلم قصه‌گویی تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ و حداکثر مدت زمان آن ۴ دقیقه تعیین شده است.
 
این آثار باید به صورت افقی فیلم‌برداری شود و نباید پیش از این منتشر شده باشد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال فیلم به دایرکت پیج اینستای انجمن قصه‌گویی استان قزوین به نشانی anjomangheseh.qazvin@مراجعه کنند.
 
قصه گویی‌ها در صفحه اینستای انجمن قصه گویی استان قزوین بارگذاری می‌شوند و به ۳ قصه در هر گروه سنی (۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال) که بیشترین لایک را داشته باشند، جایزه تعلق می‌گیرد و شرکت کنندگان ۱۵ تا ۱۷ سال ساکن استان قزوین، عضو انجمن قصه‌گویی می‌شوند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی