تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بیش از ۵۰ کارگاه در رفسنجان مجوز تولید ماسک دریافت کردند

رئیس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۵۰ کارگاه در رفسنجان مجوز تولید ماسک و وسایل حفاظت فردی را دریافت کردند.

کد خبر: ۵۸۷۱۶
۱۰:۲۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

بیش از ۵۰ کارگاه در رفسنجان مجوز تولید ماسک دریافت کردند

دیدارنیوز ـ مهندس "مجید رنجبر کاظمی" صبح امروز ۳۰ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه کمبود‌هایی جهت مبارزه با این معضل از جمله ماسک، دستکش، گان و لباس پرسنل بهداشتی درمانی احساس می‌شد خیریه خیرین گمنام رفسنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اقدام به تهیه پارچه و تولید ماسک و لباس بیمارستان (گان) بهداشتی کردند.
 
وی تصریح کرد: در ادامه این فعالیت‌ها برخی موسسات خیریه دیگر مانند موکب خاتم الانبیاء و بسیج نیز وارد این عرصه شده و به تولید ماسک پرداختند.
 
رنجبر کاظمی خاطرنشان کرد: همزمان با تولید این محصولات، در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمیته‌ای به منظور نظارت بر کارگاه‌های تولیدی با حضور و مشارکت معاونین بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه و کارشناسان این دو معاونت تشکیل شد.
 
وی ادامه داد: این کمیته با برگزاری جلسات متعدد پیگیر حل مشکلات موجود در تولید ماسک و یاری رسانی به تولیدکنندگان برآمده است؛ همچنین کارشناسان این دو معاونت با بازدید‌های مشترک و یا جداگانه بر امر تولید در این کارگاه‌ها نظارت داشته اند.
 
رئیس گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه در ۵۰ کارگاه تولید ماسک در رفسنجان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۷۰ هزار ماسک تولید و توزیع شده است، افزود: تاکنون این کارگاه‌های تولیدی که تحت پوشش موسسه خیرین گمنام یا موکب خاتم لانبیاء یا بسیج بوده اند مورد بازدید کارشناسان کمیته مذکور قرار گرفته و مجوز تولید دریافت کرده اند.
 
رنجبرکاظمی با اشاره به اینکه ماسک‌های تولیدی و تأیید شده کمیته نظارت باید دارای برچسب مشخصات باشند و سپس توزیع شوند، گفت: همچنین برخی ازکارگاه‌های جدید که از طرف این نهاد‌ها معرفی شده و یا مستقلاً خواستار تولید ماسک باشند با ارائه درخواست و تأیید از طرف کمیته مذکور می‌توانند اقدام به تولید ماسک کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی