تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
رییس کل دادگستری مازندران:

سارقان منزل و مغازه احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند

رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه سارقان منزل و مغازه دروازه‌بان اسبق تیم ملی جزو زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند، گفت: بر خلاف برخی اظهار نظر‌ها اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت‌ها نداشته است و اصولا براساس بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره آمیز بوده به مرخصی نیامده‌اند.

کد خبر: ۵۸۶۲۶
۱۴:۳۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

سارقان منزل و مغازه احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام محمدصادق اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد هیچکدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس محترم قوه قضاییه درراستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده‌اند.

 

وی تصریح کرد: ۴ نفرسارق و مال‌خر که اقدام به سرقت از منزل دروازه‌بان اسبق تیم ملی کرده بودند در شهرستان کلاردشت به همراه برخی از اموال مسروقه با دستور ویژه دادستان عباس‌آباد و نیروی انتظامی دستگیر شدند.

 

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در خصوص سرقت از رستوران وی، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شده است.

 

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: دستگاه قضایی استان در جهت ارتقاء امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات موثری داشته‌اند.

 

وی گفت: دادگستری استان مازندران با هر گونه شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی در این موارد برخورد قانونی خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی