تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
در صورت رعایت شروط هشت‌گانه؛

آغاز به کارِ آموزشگاه‌های آزاد هنری اصفهان از شنبه

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اعلام خبر بازگشایی آموزشگاه‌های آزاد هنری اصفهان در رشته‌های نمایش، موسیقی، تجسمی و مد و لباس از شنبه ۳۰ فروردین‌ماه، شرایط لازم برای مجاز بودن این اقدام را شرح داد.

کد خبر: ۵۸۶۲۵
۱۴:۲۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

آغاز به کارِ آموزشگاه‌های آزاد هنری اصفهان از شنبه

دیدارنیوز ـ محمدعلی جعفری اظهار کرد: بر اساس نظر دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین تصمیم ستاد ملی مقابله با آن در زمینۀ شروع کار فعالیت‌های صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شروع مجدد فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری در چارچوب شرایطی خاص مجاز شده است.

 

وی ادامه داد: بر این اساس آموزشگاه‌های آزاد هنری در شاخه‌های تجسمی، نمایش، موسیقی و مد و لباس، می‌توانند با فراهم کردن شرایط لازم، از ۳۰ فروردین‌ماه اقدام به بازگشایی آموزشگاه خود کنند.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اعلام شرایط لازم برای مجاز بودن این اقدام، گفت: ابتدا باید اطلاعات واحد آموزشگاهی تا تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ در سامانۀ وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به نشانی salamat.gov.ir ثبت و کد رهگیری دریافت شود و دوم اینکه باید پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضدعفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاه‌های آزاد هنری، به‌دقت رعایت شود.

 

جعفری تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تک‌نفرۀ شاگرد و استادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزشگاه‌های آزاد هنری بلامانع و برگزاری کلاس‌های آموزشی جمعی تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

 

وی افزود: به‌منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آموزشگاه‌ها مکلف‌اند از تجمع و حضور همراهان هنرجو در داخل آموزشگاه جلوگیری کنند و به‌منظور تداوم فعالیت‌های آموزشی، استفاده از امکانات فضای مجازی در صورتی مجاز است که با نظارت و برنامه‌ریزی آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام شود و همچنین ارائۀ آموزش با استفاده از نرم‌افزار‌های داخلی (همانند نرم‌افزار‌های مورد استفاده توسط دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش برای ارائه آموزش مجازی) باشد، به طوری که نظارت و پاسخگویی آموزشگاه آزاد هنری بر محتوای ارائه‌شده امکان‌پذیر باشد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به دیگر شروط مجاز بودن بازگشایی آموزشگاه‌های آزاد هنری، اعلام کرد: آموزش هنری به‌صورت حضوری و در بستر مجازی اجباری نخواهد بود و صرفاً با رضایت هنرجو و خانوادۀ او امکان‌پذیر است، ضمن اینکه هزینه استفاده از کلاس‌های آموزش هنری مجازی نیز باید ۲۰ درصد کمتر از کلاس‌های حضوری باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی