تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انسداد ۲۳۸ چاه غیرمجاز در کرمانشاه

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از انسداد ۲۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان طی سال گذشته خبر داد.

کد خبر: ۵۸۶۰۴
۱۲:۲۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

انسداد ۲۳۸ چاه غیرمجاز در کرمانشاه

دیدارنیوز ـ علی مرادی اظهار کرد: سال گذشته ۲۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسدود شد که از محل انسداد این چاه‌ها بازگشت ۸.۵ میلیون مترمکعبی آب به منابع آب زیرزمینی را داشتیم.

 

وی ادامه داد: به علاوه در سال گذشته ۵۸۳ مورد نیز اصلاح و تعدیل پروانه بهره‌برداری از چاه‌های استان را داشتیم که در این بخش نیز صرفه‌جویی بیش از ۱۴ میلیون مترمکعبی در مصرف آب رقم خورد.

 

به گفته معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در سال گذشته ۳۵۰ چاه نیز پلمب و یا کنترل شدند تا جلوی اضافه برداشت از آن‌ها گرفته شود.

 

مرادی از نصب ۱۷۶ کنتور هوشمند بر روی چاه‌های استان با همکاری خود کشاورزان نیز در همین مدت خبر داد.

 

وی از هدفگذاری برنامه‌های احیا و تعادل بخشی دشت‌ها در سال جاری نیز یاد کرد و افزود: بنا داریم امسال هم در صورت تامین اعتبار ۳۰۷ چاه غیرمجاز را در استان پر و مسدود کنیم.

 

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین بنا داریم ۲۵۰ کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها نصب شود و برای اصلاح و تعدیل پروانه ۱۲۰۰ چاه نیز برنامه داریم.

 

به گفته این مسئول، برآورد می‌شود نزدیک به هفت هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان وجود داشته باشد که تعدادی از آن‌ها تعیین تکلیف و یا مسدود شدند و برای مابقی چاه‌ها نیز برنامه انسداد و یا تعیین تکلیف وجود دارد.

 

مرادی با بیان اینکه ۲۶ اکیپ گشت و بازرسی در بخش‌های مختلف منابع آبی خصوصا جلوگیری از حفاری‌های غیرمجاز پای کار هستند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم امسال نیز با استفاده از ظرفیت این اکیپ‌ها به حفاظت از منابع آبی استان کمک کنیم.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی