تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار مازندران:

اسکله‌های تفریحی دریایی در مازندران وارد فاز عملیاتی می‌شود

استاندار مازندران از صدور موافقت اصولی برای ایجاد اسکله‌های دریایی برای گشت‌های دریایی، ورزش‌های آبی و ... در استان خبر داد و گفت: به زودی اجرای این طرح‌ها وارد فاز عملیاتی می‌شود.

کد خبر: ۵۸۵۸۱
۱۱:۰۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

اسکله‌های تفریحی دریایی در مازندران وارد فاز عملیاتی می‌شود

دیدارنیوز ـ احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در نشست برنامه ریزی اجرای طرح‌های اسکله دریایی در استان با بیان اینکه ایجاد تفرجگاه‌های ساحلی برای گردشگران و ساکنین استان در جهت توسعه اقتصاد توریسم و تقویت گردشگری دریایی استان یک فرصت و محرک اقتصادی مؤثر است، افزود: به همین منظور ۱۳۴ اسکله دارای قابلیت برای راه اندازی مکان‌های تفریحی، توریستی و پذیرایی با اولویت مکان‌های دارای دسترسی و پس کرانه مناسب بمنظور گشت دریایی، ارائه ورزش‌های آبی، پذیرایی در داخل دریا، حمل و نقل بین شهری و… مورد شناسایی قرار گرفت.

 

حسین زادگان با بیان این که سال گذشته در نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در تهران با صدور موافقت اصولی اجرای اسکله‌های تفریحی مذکور در استان و ارائه تسهیلات کم بهره لازم به این منظور از سوی سازمان بنادر و دریا نوردی کشور، موافقت شد، عنوان کرد: صدور مجوز برای سرمایه گذار بدون مراجعه برای اخذ استعلامات لازم به دستگاه‌های مسئول در زمان طولانی، با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور از جمله مزایای این طرح است.

 

استاندار با اشاره به این که اداره کل مهندسی سواحل و بنادر و دبیرخانه صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور؛ موافقت اصولی ۴۳ اسکله از ۱۳۴ اسکله شناسایی شده در نقاط مختلف ساحلی استان را صادر کرد، گفت: موافقت اصولی مابقی این اسکله‌ها نیز پس از طی مراحل صادر می‌شود و این مهم؛ گامی بزرگ در راستای عملیاتی شدن اسکله‌های گردشگری - تفریحی و تحول در اقتصاد و گردشگری دریایی است.

 

حسین زادگان با بیان این که سرمایه گذاران مشتاق برای انجام سرمایه گذاری در این طرح آماده اند و هزینه مشاوره برای سرمایه گذاری به دلیل انتخاب یک مشاور برای همه طرح‌ها صفر شده است، اظهار داشت: با آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها و شروع فعالیت اسکله‌ها، شاهد جهشی بزرگ برای شکوفایی گردشگری دریایی خواهیم بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی